Polska bielizna męska, damska i dziecięca

Koszyk

Blog

Dlaczego warto wybrać markę Redo?

Prowadzisz sklep z bielizną, a nie próbowałeś jeszcze marki Redo? Poznaj 5 powodów, dla których warto spróbować przygodę handlową z naszymi produktami.

1.Dobra cena

Nasza bielizna składająca się z bokserek i slipów męskich ma jedne z najlepszych cen na rynku. Na dobrą cenę składa się też eleganckie opakowanie, które przyciąga wzrok kupujących.

2. Jakość

Nasze produkty to wysoka jakość – u nas nie ma niespodzianek. Bielizna wykonana jest z 95% wysoko-gatunkowej bawełny, miłej w dotyku. Każda dostawa charakteryzuje się tą samą wysoką jakością.

3. Trzymamy rozmiar

Możesz być pewien, że każda dostawa to pełna powtarzalność rozmiarówki – nie musisz martwić się tym, że rozmiar L w kolejnej dostawie będzie nieco inny niż w poprzedniej.

4. Ciekawe wzornictwo

Marka Redo jest projektowana przez osoby z 15-letnim doświadczeniem w branży bieliźniarskiej – jest nie tylko poprawnie zaprojektowana, ale również cechuje się dobrym i przyciągającym wzornictwem.

5. Dobrze się sprzedaje

Marka Redo, choć młoda, jest coraz częściej poszukiwana w hurtowniach na terenie całego kraju. Sklepy, które zaczęły handel produktami Redo wracają do niego, gdyż klienci w sklepach kupują naszą bielizną. A zadowolony klient w sklepie oznacza, że wróci do niego po raz kolejny i kolejny. Jako właściciel sklepu sam wiesz to najlepiej.

opak-meskie-small

Od czego zacząć?

  1. Przejrzyj nasze propozycje bielizny dostępne na stronach internetowych.
  2. Skontaktuj się z najbliższą hurtownią – ich listę znajdziesz tutaj.
  3. Po dokonanym zakupie prześlij informację o swoim sklepie wraz ze zdjęciami na adres marketing@redopolska.pl, a zareklamujemy i zarekomendujemy Cię na Facebook’u zupełnie za darmo.

Przy okazji:

odwiedź także naszą Akademię Dobrego Sprzedawcy Redo i zapisz się do newslettera, by nie ominęły Cię żadne nowości.


Redo Polska sp. z o.o. jest beneficjentem Subwencji Finansowej udzielonej przez Polski Fundusz Rozwoju S.A. w ramach Tarczy finansowej 2.0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich Firm.
PFR