Wstęp
„W moim sklepie panuje zastój”, „Ciężko znaleźć nowego klienta”, „Nie ma sensu inwestować w nowy towar bo i tak się słabo będzie sprzedawać” – oto najczęściej powtarzane dylematy właścicieli małych sklepów odzieżowych, którzy odczuwają problemy na swoich rynkach. Czy jednak rzeczywiście powinniście przejść nad tym do porządku dziennego i stwierdzić, że nic więcej nie da się zrobić? Czy na pewno wykorzystaliście całą swoją wiedzę i umiejętności, aby pobudzić sprzedaż? A może nie zawsze wiecie jak to zrobić?
Dlatego naprzeciw wychodzimy z naszym cyklem Akademii Sprzedaży Redo – zbiorem 10 artykułów, które możemy ująć pod jednym, wspólnym mianownikiem:
„co zrobić, by w moim sklepie działo się lepiej?”.
Wszystkie porady powstały zarówno z praktyki własnej autorów jak też wiedzy marketingowej, którą warto zaprząc do codziennej pracy na rzecz naszej firmy.
Dla kogo?
Akademia Sprzedaży Redo kierowana jest do właścicieli sklepów z szeroko pojętym asortymentem odzieżowym, choć wiele zasad i pomysłów tu przytaczanych będzie miało charakter na tyle ogólny, że będzie można je wykorzystać do innych przedsięwzięć.
Lektura naszej Akademii Sprzedaży Redo ma Was natchnąć do bardziej zdecydowanych działań, tak by wyprzedzić konkurencję, którą dla niektórych z Was może być nieodległy market, dla innych sklep z sąsiedztwa, a jeszcze dla innych lokalny bazar.
Zamieszczane porady będą miały na celu to, aby zdecydowaną większość proponowanych działań mógł wykonać samodzielnie właściciel sklepu bez konieczności angażowania środków w zewnętrzną pomoc. Wiadomym jest przecież, że każdy z Was ma ograniczone środki, które można przeznaczyć na promocję własnego przedsiębiorstwa, tym bardziej więc rozważnie trzeba je wydać.
Jeśli jeszcze nie znacie naszego rozkładu jazdy z Akademią Sprzedaży Redo to przedstawiamy go ponownie poniżej:
- Wstęp – co da Ci lektura Akademii Sprzedawcy Redo?
- Od czego zacząć?
- Wygląd sklepu.
- Klienci mojego sklepu a asortyment.
- Poprawne zachowania dobrego sprzedawcy.
- Asortyment i ekspozycja towaru – jak ją poprawić?
- Pomysły na tani marketing.
- Koordynacja wszystkich działań pro-sprzedażowych.
- Akcje specjalne w sklepie.
- Podsumowanie.
Każdy nowy odcinek będzie się ukazywał raz w tygodniu.